Траянка: Синът ми е на 25 години, след 2 месеца прием на добавки с витамини и минерали, неговата коса около ушите започна да побелява. Това възможно ли е да бъде реакция от добавките? Каква е възможната причина за побеляване на косата? Аз зная за витамин H (биотин), но какво още може да бъде, защото той се съдържа в добавките, които приема?

Walter Last: Най-напред обърнете внимание на това, дали той постоянно не втрива нещо по лицето си, например след бръснене, което отива и до косата около ушите му. Иначе, най-вероятната причина за побеляване или посивяване на косата са продължителен тежък стрес и меден дефицит. Добавките, които е приемал нямат нищо общо с причината за побеляването, те съдържат мед, но той може да не е усвоен и абсорбиран от организма.

Например, Кандида и другите форми на вредни микроби в червата, а също недостига на стомашна киселина, могат да доведат до малабсорбция на полезните минерали. Не знам , защо 2 месеца след приема на добавките се е случило това. Направете чревно пречистване и се опитайте да използвате меден салицилат. Може да се предлага като крем за лечение на артит, или може да си го направите от салицилова киселина и мед. Често втривайте от крема с меден салицилат в кожата с белите коси или ако е разтвор, поставяйте директно върху косата.

Още по темата

Книги за изчистване на организма

Витамин С

Кожни проблеми

Хранене на кожата и косата

Слънчевата светлина

Рецепти с рициново масло за млада кожа и красива коса

Не всички рибени масла са еднакви

Рибата и Омега-3 мастните киселини намаляват холестерола

Влошено качество на рибените масла

Рибена диета срещу бръчки

Инфекции и възпаления

Домашни Кремове за кожата

Кожни проблеми

ПАБК – Витаминът на Красотата

Пролетни арома- рецепти за лицето

Витамин Ф (F). Опорна точка