Възможно ли е след прием на витамин С урината ми да става червена и това нормално ли е?

Соня: Възможно ли е след прием на витамин С урината ми да става червена и това нормално ли е? По принцип витамините могат ли да оцветяват урината? Благодаря.

Walter Last: Единственият витамин, който може да оцвети урината е витамин В2 или рибофлавина, като я оцветява в светло жълто. Витамин С обикновено не оцветява урината. Червена урина може да се появи от наличието на кръв някъде в пикочния тракт, или от хемоглобина, ако твърде много червени кръвни телца се разпадат. Може също така да бъде и от употребата на червено цвекло и други силно оцветени храни, а също и от някои лекарства.

Още по темата

Книги на Walter Last за изчистване на организма

Здравословно хранене

Аминокиселини

Протеини

Маслено-протеинов микс

Витамини и минерали

Водата

Шунгитна вода

Кварцова вода

Минерални елексири- лечебни водни настойки с камъни

 

Последни публикации:

Продукти

Свързани публикации:

healing_session
Публикации

Лечебни сеанси

Скъпи Братя и Сестри! Всички, които желаят, могат да получават лечебен сеанс всяка вечер в 22.00 часа от 15.03.2020г. до 15.06.2020 г.! Минимална продължителност на

Прочетете още

Ние използваме бисквитки, за да гарантираме, че ви предоставяме най-доброто изживяване на нашия уебсайт. Ако продължите да използвате този сайт, ще приемем, че приемате политиката за поверителност